keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Uudet tuulet

Pitkä postaus- hiljaisuus, mutta se ei meinaa, etteikö mun elämässä olisi tapahtunut kaikkea kivaa ja jännittävää. Teatterimuusikko- kouluni on lähtenyt kivasti käyntiin, ja meillä on alkanut kaikkia mahtavia kursseja! Tänään alkoi puhetekniikan kurssi, jossa opetellaan puhumaan, voi kyllä!:) Teatterimuusikolle ja ylipäätään esiintyjälle on tärkeää, että käyttää ääntänsä oikein, muutenkin kuin laulaen. Katsottiin video, missä näytettiin äänihuulet molemmin puolin, eli kamera nenästä ja suun kautta tungettuna. Ällöttävää, mutta ERITTÄIN MIELENKIINTOISTA!
Eilen alkoi kauan odotetut tanssitunnit. <3  Tanssi on kuulunut mun elämään oikeastaan aina. Pienempänä tanssin kilpatanssia, jota jatkoin myös hetken ylä-asteella. Street- ja showtanssit on ollut kuitenkin aina ykköstyylejä. Meidän opettajana toimii Miika Riekkonen, joka on monipuolinen tanssija. Miika on tanssinut musikaaleissa, oopperassa, sm- kisoissa, ja hän myös opettaa konservatorion tanssijoita ja meitä Tamk-laisia. Mulla on ollut parin vuoden tauko tanssista, koska viime vuosien pomppiminen eri kaupunkien välillä ei mahdollistanut mulle säännöllistä tanssiharrastusta. Näillä parilla ensimmäisellä tunnilla on ollut ihana huomata, kuinka pikku hiljaa mun keho alkaa taas herätä tanssin lumoihin, ja varmasti löydän taas käteni ja jalkani.
Osaako joku taikoa? Jos, niin olisi kiva, jos voisitte taikomalla saada mun jo kolmatta viikkoa jatkuneen flunssan pois. Viikonloppuna pitäisi työkaluni toimia lähes moitteettomasti, koska perjantaina on keikka Vaasassa ja sunnuntaina Vähäkyrössä.
Kaikki siis tervetuloa Vaasan Public Corneriin perjantaina, Siru & Elias, live 23.9.2011 klo 23.00-->         http://www.facebook.com/event.php?eid=231499816901326 

Oon saanut kolme uutta musiikin yhteistyökumppania joukkoomme hurjaan. Kukin tekee aika lailla erilaista musiikkia, ja yhteistyö on lähtenyt hyvin käyntiin. Kunpa tää nuhanenä vaan parantuisi, niin nauhotuksistakin tulisi jotain! Siihen asti pompin innokkaasti lattiasta kattoon ja maltan mieleni!=)

Kivaa viikon jatkoo jokaiselle lukijalle! :)

Ei kommentteja: