torstai 3. huhtikuuta 2014

Tunnelmia Turusta ja Voicesta

Moikka! Rikotaan blogi-hiljaisuus jälleen.

Terveisiä Turusta! Äsken kävin nauttimassa aamupalaa ja nyt juon inkivääriä ja hunajaa hotellihuoneessa, ihan varmuuden vuoksi.

Elämäni on pyörinyt ihanaa hullun myllyä, koska loppuvuotta ja tätä kevättä on kuljettaneet sekä musikaaliharjoitukset että Voice of Finland!

Nyt on tosiaan käynyt niin ihanasti, että olen kahlannut tieni live-lähetyksiin ja Michael Monroen tiimin top neloseen! Tulevana perjantaina käy toteen siis yksi haaveistani; esiintyä live-lähetyksessä ISOLLE yleisölle. Mieletöntä!

Äänestys on jo käynnissä! Mua voi äänestää muunmuassa kuuntelemalla mun äänestysvideota. Sitä voi kuunnella useampaankin otteeseen per päivä, ja äänet rekisteröityvät, kunhan "refreshaa" sivun, eli avaa sivun kuuntelun jälkeen uudelleen (eli EI siis suoraan PLAY- painiketta painamalla). Yksi kuuntelu on yksi ääni. Videon äänestysaika loppuu ohjelman alkuun eli pe 4.4. klo 20.00 mennessä.

Äänestysvideon löytää täältä: klick klick!
Kuvaajana Hannu Haapasalo. Kuva Knockout- vedosta.

Tekstiviesti- ja puhelinäänestys jatkuu ohjelman aikana.
Voit äänestää lähettämällä tekstiviestin 16 numeroon 17224 tai
soittaa numeroon 0700 79256.

Mä esiinnyn vasta viimeisenä eli numerolla 16!


Lähdin eilen keskiviikkona Turkuun 7.00 junalla Vaasasta. Eilen meillä oli ensimmäiset bänditreenit lavalla Logomossa. Treenit meni hyvin, sovitus on mieleinen, bändi jälleen uskomattoman taitava ja lavashow:stakin tulee varmasti upea! Mun päivä Logomolla oli aika lyhyt, joten iltapäivällä kävin vielä pyörimässä tuossa kaupungilla. Illalla käytiin vielä Tiia-tiimiläisen kanssa iltateellä ennen nukkumaanmenoa.

Tänään on tiedossa jälleen harjoitukset! Nyt on aamu vapaa, joten ajattelin hetken löhöämisen jälkeen lähteä kävelylle.

On ollut ihan mieletön matka Voice of Finlandissa, mutta olisi upeaa olla siinä vielä seuraavassakin vaiheessa mukana! Musiikki ja esiintyminen on mun intohimo. Haaveilin live-lähetyksiin pääsystä, mutta silti en voinut uskoa, että sinne tosiaan pääsisin!

Kiitos jo annetuista äänistä kaikille, autatte mua unelmassani! <3>

Ei kommentteja: