perjantai 22. huhtikuuta 2011

I'll spread my wings and i'll learn how to fly

Heippatirallaa! :)

Tämän hetken kuumottavat puheenaiheet; Blogit. Lähestulkoon kaikesta kirjoitetaan blogia, ja siitä on tullut ihan normaali arkipäivän juttu. Joten miksi mä en seuraisi orjallisesti perässä? Niinpä seurasin massaa kuin hai laivaa.

Aihe "musiikki ja edessä siintävät unelmat" oli itsestäänselvyys; tuskin olisin blogia aloittanut mistään muustakaan aiheesta, saati keksinyt kirjoitettavaakaan sen enempää. Minä kun en osaa erityisemmin laittaa ruokaa (bravuuri "Texmex- kana", pizza ja pari muuta luonnistuu), enkä jaksa orjallisesti seurata muotivillityksiäkään; Ostan sen "rätin", mikä näyttää mun mielestä kivalta ja tuntuu hyvältä päällä, ja usein vielä alennuslaarista. Terveys; Syön suhteellisen terveellisesti, ja urheilen, kunhan on aikaa. Tekniikasta tiedän sen verran, että osaan laittaa telkkarin päälle, leffan pyörimään, texmex-kanan tulille ja auton käyntiin. :)Muusta tekniikasta huolehtiikin sitten rakas avopuolisoni:D

Joten aihe--> Check. Toteutus--> Check. (Vaikka tämä onkin tuottanut suurta päänvaivaa, joten peukut pystyyn.)
Vielä kun joku lukisi tätä, niin se vasta olisikin kiva plussa! :)



Musiikillisesta matkastani lyhyesti. Olen laulanut pienestä pitäen, aluksi Röllin tahdissa. Puettiin veljillekin mekot päälle ja "häläpätihämmää", menoks vaan! Rölli vaihtui matkan varrella Backstreet boysiin, kun siskoni, "The sixth Spice", fanitti antaumuksella Spice Girlsejä. ;D Enkä tarkoita, että Rölli olisi lähtenyt pois mun elämästä vieläkään, ehei, siellä se on mun sydämessä aina ja ikuisesti tottakai! :D

Elämäni aikana oon soitellut muunmuassa pianoa, kitaraa ja viulua. Ekat sävellykset tein ihan pikkuisena, mutta varteenotettavia yksilöitä olen tehnyt vasta nuoruudessa. Oon ottanut laulutunteja Vaasan Kuula-opistossa ja nyt tällä hetkellä oon Oriveden opistolla, jossa opiskelen musiikkia hyvinkin kattavasti. Esiintymiskokemusta on erittäin paljon erilaisista tilaisuuksista ja erilaisissa kokoonpanoissa. Bändini "Siru Airistola & The Funky Monkeysin" kanssa tehdään säännöllisesti keikkaa. Oma demoni valmistuu hitaasti, mutta varmasti.



Kuulette sitten blogin edetessä lisätietoa musta ja suhteestani musiikkiin, joten olkaahan valppaina! :)

8 kommenttia:

Mira kirjoitti...

Nice one Siru, hyvin onnistuit tän aikaansaannissa!! ;D Mä ainakin mielenkiinnolla tuun lueskelemaan tänne aina sun päivityksiä-muista pitää meidät hollilla! :D

Anonyymi kirjoitti...

Myös minä liityn lukijoihisi :) hyvä aloitus :)mielenkiinnolla odotan jatkoa ;)

Aurora

Anonyymi kirjoitti...

Hei, miksi minun kommenttini ei näy täällä :(. Siis...liityn blogisi lukijoihin :) ja odotan innolla jatkoa ;) Hyvä aloitus!

Terv. A melkein jo naapurista :)

Siru kirjoitti...

Taisin laittaa sellaisen toiminnon päälle, että saan tiedon kommenteista ennen niiden julkaisemista. :D Laitan sen pois (mikäli osaan), että näkyy kommentit heti :)

You know who.. ;) kirjoitti...

Hyvin sä vedät! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Siru!! Kai munkin on pakko tätä alkaa seuraamaan, ku sukua kuitenki ollaan.. ;) Ja varsinkin, kun sä mainitsit mun Spice Girlsiudesta noin kivasti kaikille tätä lukeville!! :D haha. No ei, seuraan tietty mielelläni!! Katotaan miten siskon käy... :D

Anonyymi kirjoitti...

Muuten hyvä, mutta tota telkkari osuutta en usko, sen verran monta kertaa tullut puhelua miks teevee ei toimi ennen kuin on katottu onko virtapiuha edes kiinni seinässä ;)

Siru kirjoitti...

Höpön löpön, ei oo montaa kertaa käyny noin, tai ehkä vaan ihan muutaman kerran.... ;)