keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Tanssiminen on raaka laji!

Taas on arki vierähtänyt siihen pisteeseen, että mulla alkaa kohta viikonloppu. Huomenna kutsuu Vaasa ja viikonlopulla on tiedossa treenejä sekä keikka. Kai kalenteriin pitäisi johonkin väliin yrittää änkeä tilaa kavereillekin, mikäli vain sitä tilaa löytyy.

Koulussa saan kokea kaikkea erikoista ja uutta. Tanssitunnit on lähtenyt käyntiin improvisaatiolla ja se on ollut tosi kehittävää. Alan pikku hiljaa löytämään itsestäni taas sen sisäisen tanssijan, joka on ollut hetken aikaa "vuorotteluvapaalla". Tänään liike lähti polvesta ja huomenna sen kyllä varmasti huomaa. Voin väittää, että huomenna nimittäin vaalea ihoni on vaihtanut paikoittain väriä puolentoista tunnin kaatumisharjoitusten, polvilla "kävelyjen" sekä lattialla pyörimisten ansiosta. Sattui jopa sellaisiin paikkoihin, joissa en tiedostanut edes olevan luita. Kekseliäisyyttäni laitoin kankkujeni luiden suojaksi ja pehmusteeksi omat sukkani. =)

Mun piti tänään mennä hoitamaan yhtä 3- vuotiasta pikku herraa, mutta hoitajaa ei tarvittukaan, niin sain vapaa-illan. Iltani kului muunmuassa Chicago- musikaalia (Heidille kiitos lainasta) katsoessa. Pyöräiltiin kauppaostoksille. Mä en tiedä, oonko ainoa lajiani, mutta mä tykkään sateesta ja etenkin kun se piiskaa naamaan! Varsinkin nyt, kun on pimeetä, ja talojen ja katujen lamput valaisee sateessa kulkijaa. Eikä mua oo tehty sokerista, niin miksipä pelätä sadetta?

Tehtiin toistamiseen Samin kanssa karppipohjalla Kotzone, ja vitsit oli taas hyvää!

Huomenna selvinnee eräs ongelma. Oon ollut nyt pian 3 kuukautta kipeenä ja kerran meinasikin jo näyttää tervehtymisen merkkejä, mutta sitten alkoi flunssa numero 2. En ole usein kipeenä, niin siksi tää onkin outoa, että oon näin pitkään yhtä mittaa puolikuntoisena. Olen nyt parina päivänä viettänyt aikaani internetissä selaillen ja analysoiden kaikkia mahdollisia tauteja. Vainoharhaisuus on saanut kyllä osittain musta vallan, koska muutoin en tässä enää kauaa istuisi, jos mulla olisi ne epäilemäni taudit.. :D Peukut pystyyn, ettei tule tuomiota sellaisesta, joka voisi vaikuttaa opiskeluun ja laulamiseen. Antibiootit vaan naamaan!

 Soitinperheeni kasvaa; tilattuna on electro-akustinen UKULELE! Sitä odotellessa tässä yksi parhaimpia ukulele- vetoja. <3

Suuren suuret virtuaalihalit kaikille! :)

Ei kommentteja: