sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Dancing my heart out

Heips! Eilen meillä oli pikkujoulut teemalla "ankaraa viinanjuontia ja kovan luokan karkelointia". =)
Juhlat pidettiin mun siskon luona. Olen tullut kai vanhaksi, kun ajattelen enenemässä määrin mukavuutta; laitoin päälleni farkut ja topin, kun olin aluksi suunnitellut laittavani hienon pikkumekon ja korkkarit.

Jokainen meistä toi pientä naposteltavaa. Ostin tarjottavaksi 4 eri juustoa, ja löysinkin uuden suosikkini; "lanttulaatikkojuuston". Kysehän oli siis (muistaakseni) keltahomejuustosta ja se maistui mun mielestä ihan lanttulaatikolta. Joulumieli kai salaa hivuttautuu mun elämään näin joulunajan kunniaksi! :)

Pelattiin hauskaa peliä, "kuka mä oon", jossa siis otsaan laitettiin toisen kirjoittama lappu jostain fiktiivisestä tai todellisesta henkilöstä/hahmosta ja sitten kysymysten saatossa piti yrittää keksiä, kuka sä olet. Pelattiin myös mun suosikki juomapeliä Kingsiä. Juhlat teki tehtävänsä, sillä vain osa päätyi baariin asti. Sain taas tuttuun tapaan toimia hätyyttelijänä äänekkyyteni takia, koska taksi odotti ulkona ja ihmiset oli aivan muualla kuin siellä missä piti.

Miesten vessa
Mentiin ystäväni Annin kanssa Ilonassa miesten vessaan, koska naisten vessaan oli liian pitkä jono ja tanssilattia huusi jo meitä. Miehet kävi ihan kiimassa, kun sipsuteltiin omasta mielestämme huomaamattomasti vessaan. "Oiiii, kauniita miehiä!" "Ah, naiskauneutta." Joku tarttui jopa Annia ihan kiinnikin, mutta mun katse oli sen verran jäätävä, että sain kulkea vapaammin lavuaarille.

Baari oli tupaten täynnä, erityisesti tanssilattia. Tanssittin kuin mielipuolet lähes koko ilta putkeen, ja sen kyllä saattoi huomata hien määrästä. Yleensä mulla ei ole tapana hyppiä tanssilattialla, mutta jotenkin mua hiukoi saada muutkin hyppimään ja onnistuinkin siinä aika-ajoin. Yhdessä vaiheessa hiukseni takertui jonkun tytön järkyttävän kokoiseen sormukseen, ja saatiin siitä hyvät naurut.

Saatiin matkalla faneja, sillä viihdytettiin kadun tallaajia beatbox/laulu- esityksillä. "Nyt pitäis varmaan tanssia?:)", oli yhden hymyilevän nuoren miehen kommentti, kun laulettiin Rihannan We Found Lovea.
Tanssin tanssilattialla kutakuinkin yhtä railakkaasti kuin Rihanna ja tanssijat. Love the energy!

Pizzerian kautta lähettiin kävellen kotiin ja matka taittui Sampan kanssa mukavasti jutellen. Sami halusi välttämättä yöllä puoli 5 vielä tanssia naapureiden iloksi RIOa, josta on tullut tuttu biisi ihan näin mullekin, vaikken itse en ole sitä kertaakaan edes kuunnellut.

Ei kommentteja: