keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Latino- fiiliksissä, ajajai! :)

Kamalaa, kun viime päivityksestä onkin kulunut aikaa! Oon mä tässä touhunnut vaikka mitä, mutta en ole ehtinyt niistä sen kummemmin postailla. Oon ollut studiolla, tehnyt töitä, ja käväisin mä yksissä pääsykokeissakin tuossa eilen.


Eilen olin myös nauhoittelemassa. Biisi oli lattarihenkinen, maustettuna rockilla ja r'n'b:llä. Kyseinen kappale on tehty joskus vuoden 2003 paikkeilla, ja siitä mietittiinkin, onko se jo "aikansa elänyt", mutta päätettiin antaa sille mahdollisuus, sillä se on kuitenkin menevä, tarttuva, tanssittava ja sormia kihelmöivä kappale. Sanoituskaan ei ole mitään "I love you"- meininkiä. Niitä laulaessa oli aika kuumat tunnelmat, haha:D Vielä ei tiedetä, päätyykö tämä kappale koskaan demoon tai levitykseen, vai jääkö se pöytälaatikkoon. We will see :)

Mestari työssään



Epäonnistunut yritys.
 Juhannusta aion viettää jossain, mutta määränpää ei ole täysin selvä. Huomenna startataan auto Sampan kanssa kohti etappi aa-ta, mutta ehkä me huomenna keksitään, mikä se sitten mahtaakaan olla :) Pe-su ollaan mökkeilemässä Turussa.
Viettäkäähän ihana juhannus, olitte sitten maalla, merellä, ilmassa tai vaikka pahvilaatikossa! :) :)


Merkki ja henkilön ilme eivät vastaa samaa asiaa!:D






Väsähtäneenä studion jälkeen. HYVÄÄ JUHANNUSTA!!!!! :) :) :)

Ei kommentteja: